Hallottad? (John Mayall - Eric Clapton)

2010. április 26., hétfő

Mizó majd közli talán, hogy mivel lepjem meg, Duendéről nem tudom, milyen zenét szeret, talán ő is vall. Libuc viszont kért, az avatarja is visszakerült, beteg is... Nosza, itt egy Mayall!


A felvétel az Öreg 70. születésnapi koncertjén készült 2003-ban. A DVD nekem is megvan, terveztem is, hogy youtubeosítom ezt a számot. Sajnos az ott lévő anyag meg van vágva. Egy nagyon finom Hammond szólót kihagytak belőle, meg egy kicsit feledhető pozan imprót is. Korlátozva van a feltöltött anyagok időtartama, biztos azért és még így is le van keverve a darab vége. Azért talán ad valamit vissza a koncert hangulatából és libuc bajaira is gyógyír lehet. A Clapton előtt szólózó testesebb gitáros Mayall régi tanítványa. Amikor itt koncertezett először a Kisstadionban (85-85?), akkor mutatta be. Már akkor ígéretes volt, ezen a koncerten meg még további finomodásról bizonyít. Clapton... egyszerűen zseniális. Zotyó barátom nagy EC-fun. Amikor lepörgettem neki ezt a számot a pozanos rész alatt kicsit el kezdett unatkozni. Majd belépett Clapton, és leesett az álla. Csak ennyit mondott: Ez egy Isten. Kicsit sarkos ugyan, de első reakciónak elfogadható. Tény, hogy ilyen finom, érzelemdús szólót én sem nagyon hallottam tőle.
Az Öreg meg azt bizonyítja, hogy a zene kortalan, a blues meg örök :)

7 megjegyzés:

Líbuc Nagy Katalin írta...

Köszönöm! Ez valódi lélekgyógyító zene! Clapton volt a hab a tortán! Nem is értem, miért kételkednek sokan az emberangyalok létezésében. Teljesen ráéreztél mire van szükségem!

Vajda János írta...

Örülök, ha ráéreztem arra, ami kellett! Remélem jobbulsz, nemcsak ettől :)

Mizo írta...

A Mizo tényleg olyan, hogy közli, csak most beteg, elkapta valami náthás-rontás.:-)
Bár mostanában főképpen klasszikusokban utazom, mert a lakótársaim valahogy azokat jobban bírják, konkrétan a nagy zöld kifejezetten szereti nézni a Hattyúk tavát ..... fene a gusztusát!:-)

Vajda János írta...

Gyógyulj csak Mizócska, de keresek Neked, meg a nagyzöldednek valami hasonlót, ami tetszeni fog :)

duende írta...

:))))

Duende sokféle zenét szeret! :)

De nagy kedvence David Bowie. És Bob Marley.
És a flamenco zene.
És... Bruce Springtein. És Manu Chao.
És Sade adu.

Ja, és Chris Rea.

:))

duende írta...

Visszajöttem. Hát Carlos Santanát meg kihagytam. :)

Vajda János írta...

:D Köszi duende, van elképzelésem, mit küldök :) szerintem örülni fogsz...

Megjegyzés küldése